Home alone.....

Börjar vänja mig nu. Men fan vad den här bojan kliar!! Blir snart tokig, haha...
Blir att köpa ett x-box idag, så man har något, när det börjar bli tråkigt hemma.
Knappt klantig heller. Satt på räcket på altanen och trillade ner och slog mig. sen tog det 20 min, så kom dom och kollade mig,Då hade nog larmet gott, ha ha. Opppssss
Dom bara skrattade när jag sa vad som hade hänt.
Ja ja, är man klantig så är man!!!!! :-).
Är ledig i 2 timmar idag. Får väl ut och hälsa på sina polare lite då.



Saknar henne, mer för varje dag som går nu. Lite jobbigt, för jag tror inte att hon känner lika dant nämligen.

Men vad gör man. Jag kan ju inte trolla.
Nej nu får man gå och leka lite med Rex lite, kasta ett ben eller något. :-)
Kram på alla som är här och ställer upp :-)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hey vännen, så du har också skaffat blogg nu :) Stackare som har den skiten på dej. Får hoppas att tiden går fort . Ha en bra dag. Kram,kram

2008-08-16 @ 16:10:06
Postat av: Anonym

h ej du hoppas allt är bra med dej. Skit att ha en boja på sig men tiden går fortare än man tror.

2008-08-16 @ 21:27:17
URL: http://pernillaschrewelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0