Tacksam................

Vad jag är tacksam på alla som kommer och hälsar på mig, ni är så snälla som ställer upp. Igår hände något väldigt skumt!!! Wendel skulle värma mat i micron, helt plötsligt började det glöda och hela glas plattan blev röd. Då hade glaset och plasten i micron smällt. Ha ha. 
Hade varigt lite synd om han hade eldat ner hela huset!!!!!

Fick ett välkommet besök igår. Blev film kväll och slappa lite på soffan.
Tittade nog på annat mer än filmen. Kan man göra något annat då, hon är ju det underbaraste som finns.
Sen kom fia med innom och då blev det kaos, ha ha. Knappt håll i gång i den tjejen då.
Hon är ju så jävla rolig, att jag inte kan sluta skratta åt henne!!!!!
Det slutade med att vi började laga korv gryta med pasta mitt i natten, hur normalt är det!!!!
Det var ju tur att det var nyttig korv då!!!! Hahaha. Så då gör det ju inget. :-)



Ny dag idag och den började absolut inte bra. Skulle gå ner och äta frukost i morse.... Och tror ni inte att jag trillade ner för trappan!!!!!!! :-(. Så nu är man både trött och kan inte sitta utan att det gör ont.
Får nog söka hjälp för min klantighet ha ha.
Ja ja, smällar man får ta..............................




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Men hallå där kan inte du gå du gör ju inget annat än å slå dej

Ha en bra helg Kram

2008-08-22 @ 13:02:16
URL: http://pernillaschrewelius.blogg.se/
Postat av: Fia

Så rolig är jag inte? :) Du är också ganska göllig!

2008-08-22 @ 15:48:56
Postat av: Sandra

Saknar dig ibland, ganska ofta.. Men jag hoppas du har det bra:).. Det är du värd:)..

Var rädd om dig..

2009-03-15 @ 23:10:10
URL: http://sassiestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0